مارکار آقاجانیان، مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتوگو با روزنامه فدراسیون، ضمن تبریک فرا رسیدن کریسمس و سال نو میلادی، این مناسبت را به تمامی فوتبالدوستان، هواداران ورزش و بهویژه هموطنان مسیحی و ارامنه ایران تبریک گفت. او ابراز امیدواری کرد سال جدید میلادی، سالی سرشار از اتفاقات خوب برای مردم ایران، بهخصوص […]

مارکار آقاجانیان، مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتوگو با روزنامه فدراسیون، ضمن تبریک فرا رسیدن کریسمس و سال نو میلادی، این مناسبت را به تمامی فوتبالدوستان، هواداران ورزش و بهویژه هموطنان مسیحی و ارامنه ایران تبریک گفت. او ابراز امیدواری کرد سال جدید میلادی، سالی سرشار از اتفاقات خوب برای مردم ایران، بهخصوص ورزش و فوتبال کشور باشد و عنوان داشت: امیدوارم در سال پیشرو، گامهای مثبت و روبهجلویی برای فوتبال ایران برداشته شود و هواداران بیش از پیش شاد باشند.
وی با اشاره به خاطرات خود از کریسمس در دوران بازیگری بیان داشت: کریسمس و سال نو همیشه برای من همراه با خاطرات زیادی بوده است. در بسیاری از سالها، بهدلیل حضور در اردوهای تیم ملی و رقابتهایی مانند جام ملتهای آسیا، این ایام را دور از خانواده سپری میکردیم.
او در ادامه به یکی از خاطرات ماندگار خود اشاره کرد و گفت: در یکی از دورههای جام ملتها، بازیکنان تیم ملی با محبت و احترام، هدایای ویژهای برای اعضای مسیحی کادر و تیم تهیه کرده بودند. آن هدیه هنوز هم نزد من بهعنوان یک یادگاری ارزشمند باقی مانده است.
این بازیکن همچنین با نگاهی احساسی به دوران کودکی خود، تأکید داشت: کریسمس در کودکی حالوهوای خاصی داشت؛ درخت کاج، بابانوئل و هیجانی که باور داشتیم او شبانه میآید و هدایا را زیر درخت میگذارد. حتی برایش نامه مینوشتیم و صبح با شوق بیدار میشدیم. این حس پاک و شیرین، امروز هم در کودکان دیده میشود و همچنان زیباست.
انتهای پیام/
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی
































