به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بهرام عظیمی کاریکاتوریست، فیلمنامهنویس و کارگردان، مدرس دانشگاه و طراح شخصیت انیمیشن در حاشیه «رویداد سرمایهگذاری پویانمایی کوتاه» که از ۲۳ تا ۲۵ آذر در کاشان برگزار شد، به گفتوگو با زیرنویس نشست. سازنده انیمیشنهای بابابرقی، سیاساکتی، داوود خطر، تهران ۱۵۰۰و … در بخشی از این گفتوگو در پاسخ به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بهرام عظیمی کاریکاتوریست، فیلمنامهنویس و کارگردان، مدرس دانشگاه و طراح شخصیت انیمیشن در حاشیه «رویداد سرمایهگذاری پویانمایی کوتاه» که از ۲۳ تا ۲۵ آذر در کاشان برگزار شد، به گفتوگو با زیرنویس نشست.
سازنده انیمیشنهای بابابرقی، سیاساکتی، داوود خطر، تهران ۱۵۰۰و … در بخشی از این گفتوگو در پاسخ به این پرسش که با توجه به توسعه روزافزون استفاده از هوش مصنوعی در عرصه هنر، نظرش در مورد آن چیست؟ توضیح داد: «همه ما کمی از هوش مصنوعی گریزانیم. اما این گریزانبودن، صرفا تا جایی، میتواند ادامه پیدا کند. من به عنوان یکی از کسانی که در ساختار پیشین رشد کرده است، به شخصه تا شش ماه پیش معتقد به عدم استفاده از هوش مصنوعی در تولید انیمیشن بودم، ولی در آخرین کارم از هوش مصنوعی استفاده کردم! به خاطر دارم اوایل دهه ۷۰ نیز که شاهد ورود تکنیک سه بعدی، انیمیشن کامپیوتری، بودیم همین دافعهای که هماکنون نسبت به هوش مصنوعی وجود دارد، نسبت به آن نیز وجود داشت. در حالی که هوش مصنوعی یک ابزار است که اگر به درستی از آن استفاده و خروجی درستی از آن بیرون کشیده شود، میتواند اتفاقات قابل توجهی را رقم بزند.» او در پایان گفتوگو بار دیگر بر ترس طبیعیاش از هوش مصنوعی اشاره کرد. چرا که معتقد است نمیتواند، به عنوان مثال، مانند یک جوان ۲۰ ساله از آن استفاده کند. هرچند تجربهاش به او میگوید این هم ابزاری است مانند هر ابزار دیگر ازجمله تکنیک سه بعدی که میتواند موجب تسهیل کار شود.
متن کامل این گفتوگو را اینجا بخوانید.
۲۴۲۲۴۲
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی







































