باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد که با هرگونه توهین قومیتی، نفرتپراکنی و انتشار محتوای توهینآمیز در فضای مجازی برخورد خواهد کرد. کیهان ورزشی- رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بهصورت قاطع اعلام میکند هرگونه توهین قومیتی، نفرتپراکنی و انتشار محتوای توهینآمیز در فضای مجازی با سوءاستفاده از نام، نشان و […]
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد که با هرگونه توهین قومیتی، نفرتپراکنی و انتشار محتوای توهینآمیز در فضای مجازی برخورد خواهد کرد.

کیهان ورزشی-
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بهصورت قاطع اعلام میکند هرگونه توهین قومیتی، نفرتپراکنی و انتشار محتوای توهینآمیز در فضای مجازی با سوءاستفاده از نام، نشان و هویت پرسپولیس، تخلف آشکار اخلاقی و جرم محسوب شده و این باشگاه هیچ مسئولیتی در قبال این اقدامات نخواهد داشت.
توهین به اقوام شریف ایران، نه در چارچوب هواداری میگنجد و نه قابل توجیه است و از منظر باشگاه پرسپولیس، اقدامی ضدفرهنگی، ضدملی و مغایر با اصول اخلاق ورزشی محسوب میشود.
باشگاه پرسپولیس تأکید میکند افرادی که با هویت حقیقی یا جعلی، در فضای مجازی اقدام به توهین قومیتی و ایجاد نفرت میکنند، نماینده این باشگاه نبوده و در صورت احراز انتساب، پیگیری حقوقی و قضایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
پرسپولیس اجازه نخواهد داد جریانهای مشکوک با سوءاستفاده از نام این باشگاه، وحدت ملی، شأن هواداران و اعتبار پرسپولیس را خدشهدار کنند و در این مسیر از تمام ظرفیتهای قانونی خود استفاده خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس از هواداران فهیم خود میخواهد ضمن حفظ آرامش و شأن این نام بزرگ، از ورود به فضاهای تحریکآمیز خودداری کرده و هرگونه محتوای توهینآمیز منتسب به پرسپولیس را گزارش دهند.
پرسپولیس در برابر توهین قومیتی، سکوت نخواهد کرد.»
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی



































