به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یعقوب اندایش سرپرست معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که فاز دوم مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی از روز شنبه ۲۲ آذر آغاز می‌شود و در این مرحله مبلغ ۶۲۰ هزار تومان اعتبار برای هر سرپرست خانوار در دهک‌های اول تا سوم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یعقوب اندایش سرپرست معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که فاز دوم مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی از روز شنبه ۲۲ آذر آغاز می‌شود و در این مرحله مبلغ ۶۲۰ هزار تومان اعتبار برای هر سرپرست خانوار در دهک‌های اول تا سوم شارژ خواهد شد. مشمولان طرح می‌توانند با این اعتبار از ۱۱ قلم کالای اساسی، شامل شیر و لبنیات، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، حبوبات، برنج، ماکارونی، روغن، قند و شکر خرید کنند.

جزئیات و ویژگی‌های طرح کالابرگ الکترونیکی

در این طرح، سرپرستان خانوار آزادند بنا بر نیاز خود کالای تعیین شده را انتخاب کنند و محدودیتی در مقدار خرید یا انتخاب برند خاص وجود ندارد. در صورت خرید بیش از اعتبار شارژ شده، مابه‌التفاوت توسط خریدار پرداخت خواهد شد. همچنین امکان خرید به چند نوبت فراهم است و نیازی به صرف کل اعتبار در یک بار نیست. اعتبار این طرح تا پایان اسفند ۱۴۰۴ معتبر خواهد بود و خریداران می‌توانند محصولات مختلف را از فروشگاه‌های عمده و خرد، و همچنین ۱۱ فروشگاه زنجیره‌ای مشخص‌شده تهیه کنند.

روش‌های استعلام اعتبار و نکات امنیتی کالابرگ الکترونیکی

مشمولان می‌توانند از راه‌های مختلف مانند نصب اپلیکیشن «شما» از بازار یا مایکت، استفاده از کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* یا تماس با مرکز پاسخگویی ۰۲۱-۶۳۶۹ مانده اعتبار خود را استعلام کنند. علاوه بر این، هر ماه پیامک مانده اعتبار از سرشماره رسمی V.Refah برای سرپرستان خانوار ارسال خواهد شد که فاقد هرگونه لینک است. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرده است که شهروندان مراقب پیامک‌ها و لینک‌های جعلی کلاهبرداران باشند و تنها به پیامک‌های رسمی از سرشماره V.Refah اعتماد کنند. زمان‌بندی سایر دهک‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی متعاقباً اعلام خواهد شد.

برنج صدری هاشمی شرق گیلان ۵ کیلویی

منبع خبر: اندیشه معاصر

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید