خراسان نوشت: در میان انبوه سریالهای خانگی که اغلب در جلب نظر مخاطبان ناکام ماندهاند، سریال «بامداد خمار» اثر نرگس آبیار، فعلاً توانسته موفقیت قابل قبولی کسب کند و به یکی از معدود آثار پربیننده امسال تبدیل شود. با این حال در اوج این موفقیت، خبر جدایی علی مصفا، یکی از بازیگران اصلی این مجموعه، […]

خراسان نوشت: در میان انبوه سریالهای خانگی که اغلب در جلب نظر مخاطبان ناکام ماندهاند، سریال «بامداد خمار» اثر نرگس آبیار، فعلاً توانسته موفقیت قابل قبولی کسب کند و به یکی از معدود آثار پربیننده امسال تبدیل شود.
با این حال در اوج این موفقیت، خبر جدایی علی مصفا، یکی از بازیگران اصلی این مجموعه، به دلیل «مسائل مالی» منتشر شد که به نظر میرسد چیزی جز یک اشتباه از جانب این بازیگر نبود؛ چراکه نگاهی به کارنامه اخیر او در شبکه خانگی، شکستها و تجربههای ناموفق پرشماری را نشان میدهد: «ازازیل» با واکنشهای منفی گستردهای روبه رو شد، «میدان سرخ» و «هفت» کیفیت نازلی داشتند و حتی سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره» نیز با وجود جذب برخی طرفداران پروپاقرص، نتوانست به یک اثر فراگیر و پربیننده تبدیل شود.
دیگر نکته قابل تأمل آن که مصفا در نقش «بصیرالملک»، با چالش جالبی مواجه بود و به خلاف پرسونای فاقد صلابت و خشونت خود نزد تماشاگران، در نقش یک خان مقتدر قاجاری جلوی دوربین رفته بود؛ چالشی که معمولاً برای بازیگران جذاب است.
با این حال، جدایی علی مصفا از «بامداد خمار» که با تمام نقدها، تنها اثر درخشان کارنامه اخیر او در نمایش خانگی محسوب میشد، در عمل به معنای خروج داوطلبانه او از کانون توجه، در موقعیتی است که این بازیگر نیاز داشت و میتوانست برند خود را به عنوان بازیگری قدرتمند، در بازار رقابتی شبکه خانگی تثبیت کند؛ تأکیدی دیگر بر این نکته که گاهی اوقات، حفظ یک جایگاه موفق، باارزشتر از پافشاری بر جزئیات مادی است.
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی







































