به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سخنگوی کالابرگ از استفاده ۲.۹ میلیون نفر از شارژ ۶۲۰هزار تومانی مرحله پنجم خبر داد و گفت: خرید اقلامی چون ماهی و بوقلمون هم مجاز است، زمان شارژ مراحل بعدی نامشخص است. اعتبار این مرحله تا پایان اسفند ۱۴۰۴ قابل مصرف می باشد. مرجان دبیری، سخنگوی طرح کالابرگ درباره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سخنگوی کالابرگ از استفاده ۲.۹ میلیون نفر از شارژ ۶۲۰هزار تومانی مرحله پنجم خبر داد و گفت: خرید اقلامی چون ماهی و بوقلمون هم مجاز است، زمان شارژ مراحل بعدی نامشخص است. اعتبار این مرحله تا پایان اسفند ۱۴۰۴ قابل مصرف می باشد.

1403121610122113432316334

مرجان دبیری، سخنگوی طرح کالابرگ درباره مرحله پنجم کالابرگ الکترونیک گفت: تا شنبه مورخ ۲۲ آذر ماه تعداد ۲میلیون و ۹۸۲هزار و ۴۳۰نفر سرپرست خانوار با مانده صفر از مرحله پنجم کالابرگ الکترونیکی مربوط به دهک‌های ۱تا ۳حمایتی و عادی تاکنون استفاده کردند.

مرجان دبیری سخنگوی طرح کالا برگ الکترونیکی گفت:در این مرحله مبلغ شارژ ۶۲۰هزار تومان به ازای هر نفر کالا برگ اختصاص یافته است.

به گفته سخنگوی طرح کالا در این مرحله جهت تامین کالری مورد نیاز هر شخص و تقویت سبد غذایی افراد و با توجه به سلایق شهروندان ماهی و گوشت بوقلمون هم قابل خریداری است.

دبیری در پاسخ به اینکه کالابرگ دهک های بعدی چه زمانی شارژ می شود افزود: زمان شارژ بعدی مشخص نیست. اما احتمال می رود که هفته آینده باشد. کالابرگ الکترونیکی تکلیفی است که بر اساس قانون بودجه بر عهده دولت گذاشته شده و سهم مهمی در تامین معیشت خانوار افراد کم درآمد دارد.

سخنگوی طرح کالابرگ اظهار داشت: هیچ محدودیتی در مقدار خرید هر کالا یا انتخاب نشان تجاری خاص وجود ندارد. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار، مابه‌التفاوت را خریدار پرداخت می‌ کند.  امکان خرید در چند نوبت وجود دارد و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.  اعتبار طرح تا پایان اسفند  ۱۴۰۴ قابل استفاده است.

–>

برنج صدری هاشمی شرق گیلان ۵ کیلویی

منبع خبر: اندیشه معاصر

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید