باشگاه پرسپولیس برای اینکه حضوری هدفمند و کم‌ریسک در نقل‌وانتقالات زمستانی داشته باشد، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. در این سیاست جدید، به ایجنت‌ها و استعدادیاب‌ها اعلام شده هر بازیکنی را که متناسب با نیازهای فنی پرسپولیس می‌دانند، می‌توانند به باشگاه معرفی کنند؛ اما تصمیم‌گیری نهایی تنها از مسیر رسمی و پس از […]

باشگاه پرسپولیس برای اینکه حضوری هدفمند و کم‌ریسک در نقل‌وانتقالات زمستانی داشته باشد، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. در این سیاست جدید، به ایجنت‌ها و استعدادیاب‌ها اعلام شده هر بازیکنی را که متناسب با نیازهای فنی پرسپولیس می‌دانند، می‌توانند به باشگاه معرفی کنند؛ اما تصمیم‌گیری نهایی تنها از مسیر رسمی و پس از بررسی دقیق در واحد اسکاتینگ انجام خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از  خبر ورزشی؛  بر همین اساس، حتی ایجنت‌های نزدیک به اوسمار ویرا نیز ملزم شده‌اند گزینه‌های پیشنهادی خود را ابتدا به باشگاه ارائه دهند تا رزومه و عملکرد این بازیکنان به‌صورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد. این روند باعث شده سیل قابل توجهی از اسامی به باشگاه پرسپولیس برسد؛ به‌طوری که گفته می‌شود نزدیک به ۵۰ بازیکن صرفاً در حد معرفی اولیه وارد لیست بررسی‌ها شده‌اند.

واقعیت این است که بررسی و آنالیز چنین تعداد بالایی از بازیکنان کار ساده‌ای نیست و زمان و دقت زیادی می‌طلبد، اما بخش اسکاتینگ پرسپولیس توانسته از میان این گزینه‌های متعدد، نفرات مدنظر خود را جدا کند و لیست اولیه را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. در حال حاضر، انتخاب‌ها وارد فاز نهایی شده و تمرکز اصلی روی چند بازیکن مشخص برای پست‌های مورد نیاز است.

طبق شنیده‌ها، اوسمار ویرا قرار است برای سه پست اصلی مورد نظرش، چند گزینه را به ترتیب اولویت به مدیریت باشگاه معرفی کند تا مذاکرات رسمی با این نفرات آغاز شود. حالا همه چیز مهیای ورود پرسپولیس به مرحله عملی نقل‌وانتقالات است؛ مرحله‌ای که قرار است با دقت، وسواس و دوری از تصمیم‌های احساسی پیش برود.

منبع خبر: شایا

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید