تیم والیبال پروجا ایتالیا در فینال جام باشگاههای جهان ۲۰۲۵ با برتری قاطع سه بر صفر برابر اوساکا ژاپن، جام قهرمانی را بالای سر برد و بار دیگر قدرت خود را در سطح باشگاهی جهان به نمایش گذاشت. به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فینال رقابتهای جام باشگاههای جهان ۲۰۲۵ بامداد امروز در […]

تیم والیبال پروجا ایتالیا در فینال جام باشگاههای جهان ۲۰۲۵ با برتری قاطع سه بر صفر برابر اوساکا ژاپن، جام قهرمانی را بالای سر برد و بار دیگر قدرت خود را در سطح باشگاهی جهان به نمایش گذاشت.
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فینال رقابتهای جام باشگاههای جهان ۲۰۲۵ بامداد امروز در برزیل برگزار شد و تیم پروجا ایتالیا با نمایشی مقتدرانه توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل اوساکا ژاپن پیروز شود و عنوان قهرمانی را به دست آورد. شاگردان آنجلو لورنزتی در این دیدار حساس با نتایج ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱ و ۲۹-۲۷ حریف شگفتیساز خود را شکست دادند تا مطابق پیشبینیها بر بام والیبال باشگاهی جهان بایستند.
پروجا از آغاز رقابتها بهعنوان مدعی اصلی شناخته میشد. این تیم در مرحله گروهی با سه برد پیاپی صدرنشین شد و در نیمهنهایی نیز با نمایشی برتر برابر والی رناتا برزیل به فینال رسید. در دیدار نهایی، تجربه و کیفیت فنی بالای پروجا بهخوبی تفاوتها را رقم زد و اجازه نداد اوساکا جریان مسابقه را تغییر دهد.
در این بازی، واسیم بنتارا با کسب ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن پروجا بود و نقش کلیدی در قهرمانی تیمش داشت. در سوی دیگر، یوجی نیشیدا با ۱۴ امتیاز تلاش زیادی برای اوساکا انجام داد، اما این درخشش فردی برای متوقف کردن ماشین آماده پروجا کافی نبود.
با وجود شکست در فینال، عملکرد اوساکا در این دوره تحسینبرانگیز بود. نماینده ژاپن با حذف زاویرچه لهستان، یکی از قدرتهای بزرگ اروپا، به دیدار پایانی رسید و فراتر از انتظارات ظاهر شد. هرچند نتوانست جام قهرمانی را به دست آورد، اما نایبقهرمانی ارزشمند خود را به نام ثبت کرد.
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی







































